Fredag den 13

Allt börjde med att jag var utan ciggaretter när jag vaknade, sen kl 07.00 så åkte vi till huddik , och en bit in på nianforsvägen så började bensinmätaren att lysa , :s när vi kom till iggesund så tog de helt slut på bensin , som tur var fanns det en mack där. vi kollade på ottilia och hilmas skolavslutning och sedan fikade vi hemma hos jessica . på vägen hem började det regna (med min otur) för jag skulle nämligen hoppa av i änga för jag skulle rida. men så kom solen och jag blev jätte lycklig , men när jag had sadlat och hoppat upp så kom regnet igen :/ typiskt. sedan så skulle iöver en bro men min älskade häst vägrade så jag fick leda honom över och då blev han rädd och hoppade in i mig 3 grr så nu hoppar jag på kryckor :s aja . det där var min dag, vet inte om jag vågar göra något mer idag :p haha..

men men de blir iaf arbrå med amanda och frida sen så får vi se vad vi hittar på :P
Amanda och frida ni får tänka på att jag nu hoppar på kryckor så ni får int gå så fort .:p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0