12/6

jaha , nu har de snart gått en vecka på sommarlovet, och det har i stort sett bara varit skiit väder. det var på helgen de var fint och man kunde ligga på orbaden , men i veckan hare varit SKIT väder. aja , i tisdags och onsdags red jag, mycket mysiigt . måndag kväll, tisdag kväll och onsdag kväll tillbringade jag i arbrå , också ganska mys att träffa folk liksom .

Torsdag 5/6 , blev de fest med jennifer, frida, forskan, jimmy l, storsara och jimmy norfelt , en mysig kväll, ett nattdoppbevde också , :) haha.
Fredag 6/6 , blev det orbaden med massor av foooolk , senare på natten drog jag, fille, bea, krikke och sibb hem till fille och satt ch snackde lite :p
Lördag 7/6 , blev de cykla upp till Karro :) mysigt. :D där vi spelade lite fotboll pch lite såånt där :) hihi .
Söndag 8/6 tror jag faktiskt inte att jag gjorde något speciellt faktiskt .
Måndag 9/6 , var jag hos jimmy och kikade på film med frida, jocke och jimmy. swn sov jag hos friida .
Tisdag 10/6 , först red jag me Gabb och Lisa , sen så drog jag till arbrå och kikade på film/drack med jimmy, jocke, frida, dennis, mange, DH och tre till tjejer . sen sov jag hos frida.
Onsdag 11/6 åkte till arbrå och träffade mange, DH och fredrik , sen drog ja upp till frida en sväng sen ner till jimmy en sväng sen blev det hem och soooova.
Torsdag 12/6 a idag ha jag inte gjort så mycket , stängt för ladan så att våra hästar inte äter upp den :p hahah

Men men .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0