Wehoo ;)

Ajaa, har precis vaknat eller a för typ 1 timme sedan , har suttit ute och pratat med frida och hennnes lillebror linus :) mycket mys , de var  ju faktiskt rätt så bra väder ute idag. :)

igår började det med att frida kom hem till mig , sen så drog vi till abrå och lämnde moppen hos henne och gick ner på byn , köpte cigg och gick sedan hem till mange och träffade mange , emil och forskan :p en ganska seg kväll , men kändes också ganska sjukt för alla var nykter och det brukar inte vara så :p hahah . men aja , blev supertrött, frida höll inte på att få liv i mig , jag bara skakade när jag reste mig upp från fotöljen för att jag var så grymt trött . usch . men aja , det är sånt som händer, när jag kom hem så blev jag på bättre humör och mer vaken eftersom det finns så söta personer :p som man kan sitta och prata med :p hihi . de blev ia soova runt 03.00 :p

och nu sitter jag här och myser på lite i fridas säng medans hon sitter vid sin data :p hihi . aja. ska kanske åka ner till mange och emil en sväng , får se :p

aja . hare bra  . pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0