Jag är dårlig på att skriva blogg :p

Ja , som sagt , jag är grymt dårlig på att skriva blogg . men det känns som att jag inte hinner , fast jag har all tid i världen :p haha . men men . nu ska jag iaf berätta hur veckan varit :p

Måndag , gjorde inget speciellt , saknade och saknade typ ;p höhö :) Eller a Elin kom hit och sov hos mig på kvällen :p
Tisdag , jag och elin klev upp i tid och åt lite nudlar och sen drog vi upp till hästarna och tog oss en ridtur ner på vallsta (ca 3-5km) vet inte riktigt , men eftersom dom tagit bort järnvägsövergången så måste man rida igenom skogen :/ aja , de gick iaf bra, dom hade u värmt upp tills vi skulle träna dom på ridbanan :p det gick super bra, jag är verkligen nöjd, piast går super fint i både vänster och höger galopp nu , och det är verkligen super kul , och hoppa älskar hon. och det är ju bra för det gör jag med ;p haha . aja . sen tog jag de mest lugnt.
Onsdag , vaknade vid 09.30 för jag hade ställt klockan för jag och gabb skulle ut och rida, men det regnade så vi väntade en timme och sedan stack vi ut , red då min älskade ronadlo oh jag är så stolt över honom , han har blivit så säker gemfört med när jag fick hem honom för 9 månader sedan, fast han är fortfarande mycket skvettig och hoppig och vill inte så still , men vi har kommit en bit på vägen iaf . och jag är verkligen nöjd med hur långt vi kommit : )
Torsdag , åkte till Sundsvall med, Amanda Holmberg, Frida Ceder, Sofia Johansson, Elin Johansson och Mammi ;) en mys kväll , åkte massor av karuseller , fick med frida i 3 st iaf , "STOLT" ; ) haha . sen så fick jag åka med småungarna :p hihi . sedan så gick vi och kollade på Adam Tensta , efter det så gick vi och åt lite mat och åkte karuseller innan det var dags för hardcore superstar ;) efter att vi kollat på de så gick vi oh ställde oss vid magnus uggla för att få bra platser , stog längstfram ; ) :P ajaa, sen så när vi kollat klart på honom så gick vi och kollade på millencollin , sedan drog vi oss emot huddik , eftersom vi sov där för vi skulle upp 08.00 och kolla på en rättegång ..
Fredag , tror jag tog de bara lugnt.
Lördag , Amanda kom hit och myste med mig , kollade på film och satt och tog de lugnt bara , myste på och snacka massor med skit :p hahah . sen så sov hon hos mig ;p
Söndag , Frida kom hit och myste lite med mig , vi vr ute och gick , och jag blev skit rädd för en gräsklippare så jag höll på att hoppa rakt upp i fridas famn :p hhaha helt sjukt ,. sen så hoppade vi studsmatta så a, jag vet inte . fick inge luft :P hahha.. ajaa.

nu sitter jag här och bara är så jävla övertrött och har fått för mig att jag är lite sjuk :p hahaha , men det är jag på riktigt enligt frida också så :P haha ;)

aja . pussn påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0