ingen rubrik

Vad händer idag ? jadu inte ett skit tror jag, är så jävla trött . sov till 12.45 och det är kontigt , jag brukar inte sova så länge . men aja .
igår var jag iaf med Elin och Frida till orbaden en sväng , men direkt när vi kom dit så kom de bara massor med fula moln, så vi åkte hem och åt mat hos mig , sen så åkte elin och frida hem och jag somnade ett tag, sen så kom frida hit till mig  . och efter det åkt vi ner til bollnäs en sväng och käkade på max :p wiie . gott vare iaf . sen så drog vi till mange , och sen vid 03.00 åkte jag hem till vallsta och satte mig vid datorn lite . men tillslut somnade jag iaf . hhaahaa . ajaa .

har inge mer att berätta nu iaf . pussn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0