ingen rubrik

Usch , vad dårlig jag är på att blogga, men det är så mycket just nu , så jag hinner inte med :/ inte har jag någon ork heller . men vafan .
Helgen har iaf varit rätt så bra, red på fredagen och sen tog jag de bara lugnt . på lördagen åkte jag ner till pappa och myste med mina underbara systrar moa och linn, gud vad jag har saknat dom :/
men sen var det meningen att jag skulle ner på yran men det blev att stressa ner på station och ta första tåg till vallsta och gå och äta pizza , sen blev de fort hem och byta kläder sen blev de bil till röste och efter de blev de bil till kilafors, men det var
så tråkigt där så de blev bil till max i bollnäs istället , sen tog vi en promenad in till långnäs där de inte alls var så mycket folk , iaf inte vad jag vänat mig :S men aja , vi gick iaf tillbaks till max oh åt ännu mer mat, sen så gick vi till nattbussen och åkte hem.
Sen så somnade jag ganska fint . på söndagen gjorde jag inte så mycket , frida kom hit , vi kikade lite på film, sen drog vi till lekis och träffade alex,fanny och fille :p vi bestämde oss för att dra till prickiga huset och sova kvar där , så vi åkte hem och pckade lite grejer sen började vår cykeltur dit.
sen så tänker jag inte berätta så mycket mer om vad vi gjorde och vad som hände där , för de har jag varken lust eller får prata om . usch !
men aja, sen på måndaan så red jag min underbara ronaldo :p sen så tog jag de bara lugnt , på tisdagen började jag jobba så jag jobbade mellan 15-21 :p var med barnen hela dagen :p sen på onsdagen jobbade jag också , först passade jag barnen , sedan red jag en skit fin hingst , underbart snäll och underbart vacker :p
idag skulle jag också ha jobbat men det blev inte så .. hihi , ajaa, de har varit min helg och början på veckan ! :p
Imorn blir de iaf björn roseström om jag orkar, för jag ska troligen jobba på dagen , eller a de beror på när dom kommer och masserar en utav mina hästar, för hon har så ont i ryggen . ajaa. sen vet jag inte riktgit vad som händer, orkar inte tänka på det heller .

Snart är sommarlovet slut , ska försöka njuta av varje dag som är kvar, hoppas på att det är fint väder dom sista veckorna iaf :p så man kan ligga på orbaden lite grann iaf .

vet inte riktigt vad jag ska säga, jag orkar inte med mitt liv längre.
Livet är som en trappa, när jag var där nere , nästan längst ner i trappan så orkade jag knappt med mitt liv, men sen började jag gå sakta sakta uppför . jag hade ett mål , och det var att nå toppen av trappan. men efter två år i samtal så var jag nästan framme , bara några få trappsteg kvar , men något hände , jag som gick så försiktigt , hur kunde jag snubbla?
den frågan ställer jag oft till mig själv, hur fan kunde jag snubbla när jag var så nära? nu sitter jag här i nästan mitten av trappan, och vet inte vad jag ska ta mig till . just nu är mitt liv bara ett svart hål .

ajaa, nu ska jag försöka ta något att äta !

hare bra alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0