Ingen Rubrik

jag vet seriöst inte vad jag ska säga, känner mig så tom. känns som att jag inte har nå känslor kvar, ingenting. skit äckligt är de. jag känner varken om jag är glad, ledsen, besiken, arg, lycklig a allt :/

Ajaa. idag har jag iaf ridit , stötte på en björn gjorde jag åh . inteså mys , jag ramlade av hästen eftersom att han självklart blev rädd. sen stack han och jag sprang själv i skogen och försökte hitta honom :/
Sen bestämde jag mig för att åka till frida, så jag packade med mig datan och åkte till frida, sen så bestämde vi oss för att gå ut och gå , så vi gick till arbråskolan och myste lite . rökte åså . sen gick vi ner vid fornhemmet och tillbaks hem till frida, där vi satte oss och rökte . :p och nu sitter vi här jag vid min data och frida vid sin :p



Känner mig så taskig , varför åker jag inte ? Allt som hände åh jaa. usch vad jag känner mig dum , men ja har iaf sagt förlåt . fast jag igentligen inte gjort nå fel :/ men det känns som de , det känns som om hela min värld rasat . :/
aja , hoppas de löser sig iaf .


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0