En seg dah ; )

Jao , sov ju hos frida inatt, vi klev upp kl 10 och gick ut och rökte sedan klädde vi på oss oh gick till bussen emot vallsta:p sen åkte vi till gävle , andra gången den är veckan , men i måndags fanns de ty inge kläder alls :s men idag var de faktiskt bättre :p vi gick runt lite åt på donken åså , sen så började de regna som fan . usch ! inge kul alls :/ så vi blev typ pissblööt . ajaa, hemresan gick segt som fan , usch ! när vi var i kilafors skrev elin sms och frågade o vi skulle rida,  ! när jag hoppade av tåget så skulle jag skynda mig hem men träffade amanda , så jag stannade till och pratade lite med henne, innan jag gick hem och bytte om till ridkläder och åkte upp till hästarna (:
Pappa ringde nyss och frågade om jag ville till bulgarien ellr spanien, och jag vill till bulgarien :p wie. så de blir bulgarien i maj :p längtar :p hahha

en mys dag men seg.

känslorkänslorkänslor :s

tror jag tycker om dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0