BÄST

Helgen har varit ganska bra faktiskt . :)
lördah , var jag först i mossbo , och åt mat hos annette . Sen på kvällen så så var jag med Jennifer, Frida och Joel . :) 
Söndaah , idag har vi åkt skoter jag och frida, från typ 11.15 - 16.00 Men vid 15.00 kom fredrik, frida och sören och åkte lite skoter med oss. :) Sen så följde jag och frida med frida, fredrik och sören till tåget. 
Sen vid 17.30 åkte frida hem och nu kommer hon igen så kommer jennifer om typ en timme , så ska vi MYSA :)

Näe de har varit en ganska bra helg . :)

Så nästa helg ska vi festa.
På fredag blir nog ganska lungt sen på lördan blire först skoter med fredrik, jennifer och Frida ;) Vi ska typ grilla korv , och mysa lite dådå :) Sen senare på kvällen ska vi festa och då kommer väl troligtvis frida och sören också :)

Aja hare bra allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0