<3

Helgen . ;)

Fredag :
Var jag i arbrå , med Frida, Jennifer, Marre, Ewe, Jenny, Joel, Thomas och Viktor.
En rolig kväll sen så sov frida hos mig ;)

Lördag :
Först klev jag upp 8.00 och gick ut till hästarna , sen så gick jag och la mig och sov igen , då sov vi till typ 12.30 :)
Sen så har jag typ bara suttit vid datan , 17,30 gick jag ut till hästarna och släppte in dom , sedan duschade jag och typ åt lite mat, sen så kom fridas mamma och hämtade mig oc vi åkte till storsaras lägenhet, där vi blev bemött av två gryymmmt söta katter. (Elton och Saga) .. Så nu sitter vi här , jag vid min data och Frida vid saras data, med en varsin katt framför oss :) Saga låg på min data hon så stängde hon av den :) Undra hur många gånger hon kommer stänga av den tills imorn när jag åker hem ? adu .



Jag känner mig glad i dag, känner mig uppe liksom . Har haft ångest som fan , men inte idag . idag mår jag faktiskt rätt så bra.




Jag tycker om dig mycket . <3


image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0