Tisdaaag :/

Fan , jag är helt slut och det känns som jag har en massa att göra.
måste ringa veterinären också , och åka ner och vaccinera Ronaldo denna vecka, sen ska jag ner med Kim något tag och vacinera också , kommer inte ihåg riktigt när de var.  sen imorn måste jag hämta spån, på torsdag ska jag troligen till läkarn, sen ska jag träffa ann och bestämma allt och efter de på möte., sen på fredag ska jag på möte igen :S fan . mitt liv är så virrigt .
ajaa. idag har jag iaf varit hos tandläkarn och sen har jag också varit på möte :S
måste börja ta de lite lugnt nu . min kropp orkar inte med allt stress och allt tjat, utan jag måste få ta de lugnt och ha tid för mig själv , och ordna upp allt, ställa allt till rätta.

Snälla du , jag orkar inte, sluta . du gör mig så orolig, fick jag, så skulle jag låsa in dig här i mitt rum . och du fick inte gå ut , jag loovar.  </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0