Måndag .

fyfan vad det här året har gått fort, vafan , det är ju snart nyår , och jag tycker inte det var länge sen vi stod här utanför och skålade så att de var champang överallt :p hahhahah ! men det är liksom bara 9 dagar kvar ;O:D hihih . fest då ?
a vem vet  .

Ajaa, ska iaf i väg och jobba nu snart, kommer väl hem ikväll någon gång ! harebra ,..

Det finns vissa som jag saknar grymt mycket , underbara människor , ni säger att ni saknar mig också , men vafan ! hör av er ni också då ? varför ska alltid jag göra de? jag förstår liksom inte ett jävla skit .
Ajaa, jag tänker iaf inte höra av mig eftersom att ni inte änns kan svara i telefon elr kanske ringa upp när ni ser att ni har ett missat samtal , eller iaf knäppa på telefon ? ! så ... vill ni något får ni ringa själv , för nu har jag tröttnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0