INGEN RUBRIK

ahapp ! helgen är slut och det är måndag igen :s ajaa .
helgen har iaf varit underbar.
Lördag - var ute och åkte skoter med jimmy och frida. senare emot kvällen när vi åkt klart åkte jimmy hem och jag och frida gick och åt pizza, sen så drog vi till "lekis" och träffade fille, sen gick vi upp till Karro och skrämde henee och hennes kompis . efter det så följde dom med oss in på vallsta och vi satt och snackade länge länge :p hihi . sen så gick vi och la oss och fille gick hem , och kar´ro och hennes vän gick til lbussen.
söndag - vaknade runt 09.00 , ringde karro och fille , sen stack vi ut och åkte skoter :p vi grillade korv och hade de mysigt vid elden :p sen så gjorde vi snögbbar ;p haha . men mysigt vare. när vi tyckte att vi fått nog av friskluft efter typ 5 timmar ute , så drog vi hem med skotern , jag , frida och karro på skotern och fille i pulka ;p hihi . sen så gick vi till fille och bastade och myste i ca 3 timmar ,sen så drog vi till tåget och åkte till arbrå och gick på bio (: en riktigt mysig kväll (:

vet ni vad en rosa socka är ? ;p
En rosa socka uppstår när ändtarmens väggar faller ut genom analöppningen, ett slags analt framfall (prolaps). Den lilla biten ändtarmen som tittar fram liknar då en rosa socka.Detta brukar kunna ske blandannat vid analsex då penis dras ut plötsligt .

Haha fille , fyfan vad jag skrattade :p

Ajaa, nu ska jag ut till hästarna skriver kanske mer när jag kommer in .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0