Weho (:

Ja, vad ska man säga, ? jag klev upp 09.30 idag , mys som fan , nääääe ! men jag kunde inte sova, jag hoppas att jag inte är lika vimsig idag som jag var igår , för igår var de fan inte kul . höll till å med på att bli överkörd av en bil i vallsta, liksom !? haha , aa , men vafan hoppas att den här dagen blir bättre .
Ska troligen upp och rida om en stund , hoppas på att de slutar blåsa så att vi kan rida ner på ridbanan , de vore ju mys att rida ner på ridbanan och kanske hoppa några hinder ? vemvet .

Just nu har jag grymt mycket bra känslor , det känns som jag mårbättre vissa stunder ,  men det är också en plåååga med alla jävla idiotiska känslor och tankar jag har . för jag vill ju inte tänka så , aa de går inte riktigt att förklara eftersom att ja inte just nu kan berätta va det handlar om.

men men . hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0