Uscha , vad trött jag är

Nu sitter jag här , har precis duschat ska börja göra mig i ordning nu, eftersom jag ska till bollnäs och prata av mig lite, de behövs verkligen nu , usch ! men men . trött som fan är jag , kl är ju fortfarande bara 07.47 de var verkligen länge sen jag klev upp så här tidigt .

inatt var jag med min älskade lilla fanny en sväng , mysigt vare, det var ju faktiskt länge sen de var bara hon och jag . och vi hade faktiskt kul , busade lite inne på vallsta gjorde vi :p hihiih . som vi gjorde när vi var yngre :p

Ajaa, jag får skriva mer senare , för nu måste jag göra mig i ordning mitt tåg går ju som sagt snart , om ca 40 minuter :p

Pusspåer alla !



<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0