Sönnnndag !

Hovslagaren ringde och väckte mig , så jag fick åka upp til hästarna och sko dom, de behövdes verkligen nu !
Sen så flyttade vi stallet oh jag blev barn igen så jag åkte i traktorskopan :P hahaha ! sen så hoppade vi lite studsmatta :p

kvällen igår var iaf mys , först kollade vi på någon film vi hyrt, ganska konstig men de funkade sen kollade vi på en film , de skulle vara en komedi , men dom mödade varann åh grejs , och aa helt sjukt ! hahaha , sen så kollade vi en sväng på jag vet vad du gjorde förra sommarn :) sen vid 03.00 gick vi och la oss, och jag var äntligen trött, men det var nog för att jag klev upp 10 igår för att jag skulle rida, sen så red vi i 3,5 timme :p så jag var bra slut i kroppn :p hahaha '!

Ajaa, imorn börjar skolan , SUGER ! men de ska bli skönt att göra något på dagarna istället för att bara ligga i sängen hela dagarnaigenom liksom !

jagförstårinte :'(

ajaa, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0