Söndag ;)

Jag funderar på att ta bort min blogg, är ju ändå så jävla dårlig på att skriva här, jag ska försöka en gång till att skriva lite oftare , men annars får de fan vara om jag inte lyckas :p hhahaha ,,

Ajaa, idag har jag inte gjort så mycket, sovit, läst, suttit vid datan, mysit framför tvn o.s.v. tog faktiskt bort en fästing på grannens hund också :p haha , tycker inte om fästingar, jag hatar dom rättare sagt, men jag kan ju inte låta dom sitta kvar på djuren heller, :) aja det var vad jag gjort idag :p har också legat och skrivit lite , och bara myst på liksom ! :p men vafan !

pratade nyss med frida och vi snackat killproblem i typ 1 timme och 9 minuter :p haha , frida vi har fan riktiga problem vi ;p hahahahahha !
funderar iaf på att sova nu, fast jag är skit pigg just för tillfället, men det är ju party imorn och då måste man ju vara pigg :p hahah ! för först ska jag ner till arbrå och köpa cigg och lite dricka , sen blir de tillbaks till kära vallsta och duscha och ite sånt där :p sen blir de en liten promenad till festen , mycket folk blir de iaf, och de ska bli kul , men ändå lite konstigt för det är ju inte vi vana vid . :p haha ! vi blir väl runt 40-50 st :p ;o hahahhaha :p

Ajaa. gonatt påer alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0