Onsdag

Ja nu var det ett tag sen igen,
Skolan började iaf i måndags, då gick vi 13.00-14.00 , sen var de bara att fara hemmåt :p wie .
tisdag började vi 09.00 och slutade 14.00 0ch idag så började vi 08.00 och slutade 15.00 :p
har inte gjort så mycket bara suttit mest, eftersom det är första veckan så pratar dom mest vad som kommer hända under året . skit tråkigt att lyssna på , usch ! men men , idag har jag iaf varit ute och ridit , skit mys :p badat har vi gjort, simmade breve hästen min eftesom jag itne kan sitta på ryggen när hon simmar :p så då hoppade jag av när de blev för djupt :p hihihi . myyyys myyys myyys , älskar verkligen mina hästar Ronaldo och Piast :) <3

Ajaa, så mycket mer har jag inte att berätta nu,  jo jag börjar bli rejält sjuk igen :S usch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0