Ingen rubrik !

Trött som fan , vaknade typ 12.05 och det är kostigt att jag sovit så här länge :o hahaha !

Var iaf i arbrå igår hos underbaraste frida, vi kolllade på några avsnitt av anna pihl , från säsong 1, och de var verkligen gamla avsnitt :p hhaha ! länge sen jag såg dom , :) sen så gjorde vi inte så mycket mer , satt ute och rökte och snackade massor med skit ;p haha näedå , . men men sen så följde iaf frida och linus mig till nattbussen och jag åkte hem och möttes av massor med underbara saker :p hihihi . Ajaa, vad händer idag då ? näe hände nog inte så mycket . sånt som märks antar jag :p

hare bra !
pusss

Kommentarer
Postat av: Denise

vill du ha gratis bloggdesign av mig?? kolla in på min blogg för mer info. Skulle vara jättekul att hjälpa till!!!

/Denise

2008-08-17 @ 13:25:08
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0