hemma igen :)

Ja den här dagen har verkligen varit seg , usch !

klev upp kl 07.00 , duschade och gjorde mig i ordning tog tåget 08.30 från vallsta och satt på station i bollnäs i 50 minuter när jag tog 2:an upp till heden , gick och snackade av mig lite , sköönt ! detbehövdes verkligen , tog sedan 2:an ner på stan igen och gick runt lite på stan en sväng innan jag sedan gick tillbaks till station och tog bussen 12.15 till arbrå , köpte cigg och fick min väska , sen tog jag tåget 13.17 till vallsta , och la mig i sängen typ 10 min innan elin kom och vi satte ossoch rökte oh snackade lite skit . :p haha , sen så gick vi på pizzan och åt strips , sen när vi skulle gå därifrån så fick jag först ett jävla nysanfall, sen s¨blev jag rädd och kastade av mig skon, för de kändes som att de var en mask i skon :p haha men de var skosnöret , sen så blev jag skit rädd för typ det är som ett lort snöre på min plånbok och de kom på fingret och då trodde jag att elin brände mig , shiit jag trodde verkligen att jag skulle dö , för de kändes som att hjärta stannade på mig ! a gud vilken dag .! haha . men nu ligger jag hemma i min underbara säng :p


pusspåer allihop !


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0