gääävle :p

Usch vad trött jag är , kom hem till vallsta 03.40 imorse, somnade väl runt 05.00-06.00 nånting :p sen klev jag upp 10.30 :/ jobbigt vare , men jag skulle hem till pappi innan jag åkte tillbaks till gävle :p haha  ! 14.49 tåget tog jag till gävle iaf , då regnade de som fan , sen började de bara regna mer och mer , men det börjar lugna sig nu , men nu har jag ont i magen istället :p hahahaha..
Ajaa, sen vi kom till gävle har vi inte gjort så mycket , gick till ica söder och handlade lite chips, dip, coola och choklad :p haha , sen tjockade vi oss lite , jag satt vi datan och dom satt vid tvn :p
Ajaa, nu kom det mer folk hit också , hihi 5 st till vare som kom, amanda, madde, 2 tjejer och en kille :p hahahahah ..

Ajaa, nu ska jag dra , hörs senare :p

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0