Borta bra men hemma bäst :p

Haha , ja nu är jag äntiligen hemma , skönt äre :p haha
har ju som sagt varit i gävle , torsdag,fredag,lördag och söndag , för jag tog tåget 16.15 hem idag, så jag har ju varit borta hela helgen , . saknat mina hästar har jag gjort också :) ska och mysa med dom imorn en sväng imorn :p
Jadå helgen har varit bra, lite segt när vi bara suttit och väntat på att d ska sluta regna, men det är ju alltid kul att göra nå annat än att bara sitta hemma som vi alltid gör , sen så har de varit mycket karusellåkning också, kul satan ,  på torsdagen åkte jag bara en karusell och den  åkte jag md jesper , sen på fredagen åkte jag några stycken med amanda, ibland åkte mickis med oss också, sen träffade vi fille så hon åkte virvelvinden med mig oh amanda :p sen på lördagen åkte jag med amanda också , jesper åkte en med oss också.
Sen så har vi väl tjockat oss bra också tycker jag faktiskt , men inte mer ä vanligt . det var på torsdagen vi var nyttig , då åt vi fruktsallad. kommer säkert bilder senare :p



Ajaa, är rätt så nöjd med helgen , har ju iaf gjort något och det är skönt , slipper jag sitta hemma liksom ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0