FALUN :]

Jaha , nu är man i falun då ;)

Fredag : Var hos dennis en sväng med,  Frida, Jenka, Jimmy, Dennis och Keso .
Sen så kom Mange, Fredrik L och Fredrik E :] Sen vid typ halv 2 gick jag och Fridis hem till henne och Sov :)
Lördag : Åkte till falun 10.30 , sen var vi ute och gick med edwin och köpte glass :) Sånu sitter vi här och myser vid våra bärbara datorer :p jag och frida äger ;)
Jag och Frida pratade också om att vi läre knäppa lite nya bilder, vi nöter ju fan dom gamla bilderna .. Så de blir väl lite knäppa kort senare :p
Ikväll blire väl lite mys med chips och dip kanske ? ;) Det blir nog också att äta pizza:p haha,  ja och frida ska tjocka oss lite ikväll då :p

Jag saknar dig , vill ha dig intill mig nu .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0