Aja.

Igår var jag med frida först var vi på IP och kollade på fotboll vallsta - Bogården och vallsta förlorade med 2-3 -.. Aja. Sen så drog vi hem till mange och träffade lite folk då . en ganska lugn kväll faktiskt.

Idag, ja va fan händer, vaknade 06.30 och ade ångest som fan , för en lite grejs. :s så jag klädde på mig och gick ut för att släppaut mina små pluttar. :) eller a dom kanske inte är så små , vad vet jag ? :p
Sen typ vid 13.30 åkte vi hem till Jonas och åt lite tårta för han fyller år idag, tror att han fyller 34 :p Grattis till han .
Så nu ska jag väl ut och mocka och lite sånt där , sen ska jag nog fix till mig lite så att jag kan åka till arbrå en sväng och träffa Frida oh hennes två Mediavänner Jenny och Britta :p
Aja, .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0