lillsara

Jaha , idag är det torsdag, ännu en vecka har gått, fat nu har jag legat sjuk sen i tisdags, lite jobbigt att bara ligga hemma . Menmen . i söndags tog jag hem mina underbara hästar, så nu står doom inne istallet på nätterna och myser. (: Imorrn blire väl skolan och hämtar lite grejer eftersom att jag ändå bara går 2 timmar och 10 minuter imorrn . (: Så jag för väl försöka orka upp imorrn då . Aja. Underveckan har jag bara sovit och sovit och mockat :)
Så mycket mer har jag inte gjort faktiskt . har varit så tråkigt att vara hemma. finns ju för fan inget att göra.
Ajaa.

Du , vet du en sak ,  ? du lyser upp min dag , du gör mitt liv värt att leva.  !
Du är så j*vla underbar så det finns inte. jag lovar. om du bara kunde förstå hur underbar du är .

Therese Jonsson , jag har saknat dig så otroligt mycket och nu är vi tsm igen och det känns så otroligt bra.
du kommer alltid ha en stor plats imitt hjärta gumman <3

Tessan & jag <3
   
Sofia, jag, elin & my <3
  
Linn min underbara syster <3
  
Moa min underbara syster <3

Jennie, frida & jag <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0