lillsara

Jag klarade inte av att du sjöng det var därför jag gick , förlåt !
men jag klarar inte det, närdet är så här, de fattas liksom något. jag förstår inte varflr det ärså här , jag förstår inte varför jag måste känna så här , ? jg har gjort allt för att allt ska funka, men allt blir ändå bara fel, inget känns rätt. när jag entligen började bli glad, jag såg fram emot jullovet, och det som höll på att hända , varför stoppar jag då allt ? jag blir så besviken på mg själv , men det känns liksom som om jag gör alla lessna av att jag är glad, jag förstår liksom inte, Du frågade mig om något hänt, du frågade mig varför jag var så stram , men jag kan verkligen inte berätta för dig just nu, det känns som om jag inte kommer kunna prata med någon om det här , det känns så fruktansvärt, jag känner mig så knäpp. varför ? asså vad fan äre för jävla skit ? ! jag blir så jävla arg . jag hoppas att det här inte förstör men det gör de väl säkert med min jävla otur , :/ fuck this life . jag blir så besviken , jag mådde så bra, , varför ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0