lillsara

Julafton , 07.30 gick jag ut till mina hästar ocg gosade lite och ´gav dom lite morötter och äpplen, sedan vid 08.30-09.00 fick vi julklappar av mamma, då jag fick en bärbar data, smink, hårgrejer, pengar o.s.v sedan gick jag upp på mitt rum och installerade lite gejer på datan, typ internet o.s.v :) sen nu snart ska jag väl duscha och fixa till mig lite innan jag ska gå in till mormor och kollapå kalle anka med ottilia och hilma, ;) efter det fårvi mer julklappar och sedan ska vi äta lite mat (elr mycket mat) :) om jag orkar, är inge sugen på julmat idag :/ det käns inte som jul nu heller .

aja ha en bra jul allihop :)

du lyser upp min dag , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0