lillsara

Söndaah , snart kommer väl dom andra två systrarna mina till pappa också då är vi alla 5 här :) Moa, Linn, Elin, Sofia och Jag :) Vi är bara för bäst .:)
igår somnade jag ganska tidigt , men moa väckte mig vid typ 7 imorse , men så är de me små barn , och hon får gärna väcka mig för hon är ju så fruktansvärt underbar, nu på morgonen har vi lekt frisör jag och moa sen så har vi lekt lite med Linn , men Linn börjar blir sjuk så hon är ganska gnällig , hon spydde inatt och mår inte alls bra idag . Men men finns inte så mycket att göra åt . Ikväll ska jag hem till mina kära hästar och gosa lite och göra klart allt inför imorn , JULAFTON . en jävla dag, vill egentligen inte ha jul och inte dagen efter jul heller , och det vet ni kanske varför ? iaf några av er . Men men nu ska jag inte tänka på de, för den här veckan har varit toppen och jag hoppas att inget får fel nu för jag är verkligen lycklig , jag vet inte jag känner mig så glad. Det här blir nog ett toppen lov , hoppas jag iaf , om inget kommer ivägen, men med min otur så kommer säkert något gå fel , men men det är väl sånt som märks . :)


Du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0