lillsara

idag är jag också sjuuk , usch vad jag hatar att vara sjuk  :/ :s
Imorse ringde dom från iv och sa att jag kommit in på bf så , så fort jag blir frisk
så börjar jag bf och jag slipper iv xD hihi (: 
ajaa ,idag har jag inte gjort så mycket vaknade när det ringde och när jag kom ner så sa mamma
att jag kommit in på bf , sen så åkte hon och jobbade sen så har jag itne gjort så mycket , varit ute och gått med hundarna , sen så var jag ner och goade med hästarna i regnet (: Men men ..
På fredag ska jag nog vara med mina underbara tjejer Frida och Jenka (: länge sen vi va alla 3 nu :/
men de ska bli mysiigt, kanske tar en sväng med hästarna  !? vem vet !? (: mysa ska vi göra iaf om de blir så att vi hittar på något (: thihi . (:

Ajaa , hare bra allihop . puss

<3 jag tänker på dig dag och natt sötis , du finns i mitt hjärta. :)


Jennie Stockhaus , Frida Ceder & Sara Johansson , äger allt å alla (:  <3

image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0