lillsara

Idag har jag inte gjort så mycket en sån tråkig dag, regnar å allt liksom :/
Igår så var jag ute på en lite promenad med Ronja och Piast , rätt mysigt :)
Dom är ju så goooa . (:

Jag saknar mina älskade systrar
moa & liinn . "/

Therese Jonsson den mest saknade person i mitt liv .
Vi var såna där BÄSTISAR , sånna som berättar allt för varandra och
som alltid är tsm efter skolan, på skolan, på helger, sover över hos varann och
ligger och snackar hemlisar hela nätterna (: Men när vi inte fick gå i samma klass i 7:an så förstördes allt
vi kom ifrån varann "/ Nu vill jag ha tillbaks dig . För jag saknar och älskar dig så att de gör ónt innom mig . (L)

Du lyser upp min dag och när kvällen kommer är du den jag tänker på innan jag somnar
och den jag drömmer om på natten och den jag tänker på när jag vaknar . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0