lillsara

igår var jag i gävle på cityfesten , det var kul ett tag men sen så fanns de inte så mycket att göra, men aja .
Jag träffade min underbara Sofia som jag inte har träffat på typ ett och ett halft år , roligt som fan att träffa henne.
Efter ett tag så åte jag och Sofia en Karusell ganska kul faktiskt (: Resten av kvällen var jag med Bea & Jimmy två underbara människor (: Sen så åkte vi hem med natt-tågen 02.10 , bra trött var jag iaf i morse när tåget stannade i vallsta typ 03.39 det var jobbigt de. :) Fast då gick jag hem å la mig å soov . (:

idag har jag inte gjort så mycket, varit ute och borstat å gosaat med mina underbara sötisar Ronja & Piast :)
Sen har jag väl bara legat typ å kollat på film . en ganska slapp dag , men sköönt de ibland åh. :)

idag kom jenka hem, fast jag vet inte om hon har kommit till arbrå än men aa, jag måste bara träffa henne nu , har så mycket att prata med henne om , för nu har hon faktiskt varit borta för länge 2 hela veckor , usch :/

Ajaa , hare bra allihop .

Therese, Sofia & Elin ni är saknad . <3

Min söta Piast <3
image1
Min söta Ronja <3
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0