lillsara

idag är det torsdag och dennis fyller 18 idag. Grattis Dennis :)

igår var jag på orbaden med Carro, Felicia, Fanny, Lina, Marthina, Alex, Axel ochRobbin.
sen så på kvällen så bestämmde vi (carro, felicia & jag) oss för att tälta, så vi åkte hem och hämtade tält och handlade lite mat och lite chips :) Sen så åkte vi ner och satte upp tältet sen så grillade vi lite å bara snackade, men Robbin och Axel var ju också där så dom stannade och sov i tält med oss , :) En mysig lugn kväll liksom :) 

På söndag kommer min älskade Jennie hem jag saknar henne så otroligt mycket, :/ Men det är ju bara Fredag och lördag kvar sen äre ju sönda så de e inte så många dagar kvar. :) 

<3

Hare bra allihop pusshej


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0