Onsdag

Ja idag är de faktiskt onsdag, och veckorna går fort fram. faan de var ju nyss sommar och nu är de den 13 januari 2010 , jag som tyckte de nyss blev 2009 .. aja..
Idag började jag lite senare, så jag åkte väl upp till stallet mellan 10-11 någon gång .. först var jag ute med mina små sötnosar, sen drog jag vidare upp till andra stallet..
När jag kom hem så möttes jag utav att en utav mina hästar stod ute på vägen, och hur hade han kommit ur hagen ?
Jo nu är de såhär , att lilla titus är bara ca 65 cm o ryggen just nu, så han kan alltså gå under den översta tråden, och dom andra två har blivit så pass låg nu när de snöat så mycket , + att dom har blivit uttöjda av all snö, så han gick helt enkelt över dom trådarna och under den översta.. så nu har jag försökt höja dom två understa trådarna , men de är inte så enkelt när allt är fyset liksom ..

ajaa..
Sen har jag varit grymt trött den senaste veckan , förstår inte riktigt varför , jag brukar inte längre vara trött kl 21 på kvällen liksom, alltså jag kan knappt hålla ögonen öppna , så fort jag lägger mig på soffan så håller jag på att somna .. sen är jag grymt yr , och har huvudvärk .. skumt , . men de lär väl gå över de också snart, börjar jag kanske bli sjuk ? inte nu hoppas jag, eftersom att jag ska till fjällen v.10 alltså 8 mars - 13-14 mars .. Sen ska jag åka båt 28-29 mars . så jag vill verkligen inte bli sjuk nu, för när jag är sjuk så är jag de så grymt länge..

ajaa .. hoppas de löser sig ..

Puss / S

Kommentarer
Postat av: Frida sötnos

varför ska du åka båt?

2010-01-13 @ 21:23:07
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: Svar till frida

Jag, Hellsen, Hellsens syster och hennes pojkvän ska åka på typ kryssning =)

2010-01-13 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0