Onsdaag !

Ja , gud så veckorna går fort, bara flyger fram.. kanske går lite för fort ? ja de tror jag faktiskt ..
jag vet inte riktigt vad som händer, jag är grymt orolig nu för tiden , vet inte varför , sover inte riktigt på nätterna åså .. men men hoppas de går över nu när beskedet ska komma inom 2 veckor .. hoppas de blir positivt och inte negativt nu alltså .. för ska jag vara ärlig så vill jag inte att ni ska åka tillbaka än, J du måste bli frisk först. jag hoppas du förstår. .
Ajaa, jobbade iaf idag, och de var inge roligt väder att hålla på med hästar idag iaf .. snöstorm , usch kallt å blött , och hästarna uppskattade inte heller vädret och var hel knäppa allihop ..
När jag väl kom hem tyckte jag så synd om mina som då hade stått ute från 07 på morgonen , så jag mockade och gjorde klart inne i stallet så fick dom komma in vid 14 , iaf  7 timmar ute i hagen , så dom hade iaf varit ute ett tag, men dom var också grymt glada att få komma in , men dom var iaf inte lika översnöade som dom tidigare jag hade varit hos, eftersom att mina brukar stå under vidskyddet :)

ajaa, de snöar fortfarande och de skulle tydligen bli ännu värre i natt och imorn ..

ajaa. nu ska jag lägga mig framför tvn men snart blir de nog kväller ..

Puss /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0