Lördaag !

´Sitter hos Ann , har varit här några timmar , =) haft en mysig kväll , snackat en massa åså =) tihih ..
Men snart blir de hemfärd. klockan är ju trots allt 04.00 på morgonen .. =)
Och jag är verkligen trött som ett jävla as . haha helt seriöst , denna dag har varit jobbig ..
Började med att jag klev upp 10.00 åkte till pappa , umgicks med Moa&Linn mina älskade systrar ifrån 11.00 - 14.30 ungefär =) mysigt att vara med dom några timmar också , sen blev de hemåt , var hem och släppte in hästarna åså , snackade lite med mamma , sen blev de upp till hellsen , kikade lite på film och snackade lite , sen åkte vi vidare emot kilafors där han släppte av mig hos ann 23.00 , så har jag suttit här med henne , druckit lite te, och ätit mackor och bara snackat oss igenom kvällen =) skönt de också ..

Imorn blir de nog mest lugnt , ska väl upp till hästarna vid 08.00 om 4 timmar då vill säga :p hhaha ! lagomtrött.. yeees !
Näefy, nu onskar jag att jag låg i sägen och sov faktiskt !
Men de kan bli så här ibland också :)

Puss påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0