Fredag...

...äntligen helg, gud så skönt. och jag ska nog fan bara ta de lugnt .. :D
Idag ;
08.00 åkte jag till stallet,
Sen blev de utsläpp av hästarna , så fick vi lite besök av Arne Andersson och Stamping också =) tihih..
Sen fortsatte jag med att mocka lite skit, åkte hem mockade åt mina , sen tillbaks till stallet, fixade kvällsmat tog in hästar o.s.v. sen hem igen =) fixade klart kvälls mat och grejer till mina också eftersom att underbara morfar slääpper in idag =)
Sen kom frida förbi på en cigg =) snackade lite åså, sen blev de ett varmt bad för mig, tror de behövdes =)
Så nu ska jag snart göra mig i ordning , och sen äta lite mat, för att sen åka till gårn ,är ju några band där ikväll =)

Sen blir de nog soova =) kanske äta lite chips också ;) haha ! imorn vill dom ha med mig ut , men tror verkligen inte att jag orkar de .. tror jag hellre sitter hemma med lite chips och kollar på film =)

ajaa .. hörs
puss/ S

Kommentarer
Postat av: Frida sötnos

jag vill också bada, jag ska sno ditt badrum någon dag!

2010-01-30 @ 14:32:52
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: Svar till frida

Hihihi , ja gör de friiida =)

2010-01-31 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0