...

Ja idag är de som sagt lördag, och jag är super duper less på vädret, faan , när jag skulle gå ner till hästarna idag så var de -27 grader ute, hr jävla normalt är de att de är över - 25 grader varje dag i typ över 1 veckas tid, och före de är de iaf över - 18 grader ute liksom .. faan , de har varit över - 15 i typ 3 veckors tid om inte mer , faan , vart fan håller sverigepå att ta vägen, så här jävla kallt ska de fan inte varaa..
om de ändå kunde vara typ - 4 till - 8 grader då ? eller något sånt men faaan inte - 25 grader :(
m de kunde vara lite mer behagligare väder, så att man kan vara ute, grlla lite korv, åka skoter o.s.v. skulle vara topppen ! =) 
____________________________________________________

Nu sitter jag iaf och kollar på beck, funderar på om jag ska hoppa in i en dusch, och sedan göra några varmamackor =) tihih .. mysigt sörni =) 
__________________________________________

Jag vet något som inte ni vet ;)
                                       

Näe nu ska jag ta å krypa ner under filten en stund och kolla klart på filmen =)

Ha de såbra.
¨
Pusss / Saraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0