.

igår kväll åkte jag och hellsen till edsbyn och hälsade på putte & elin(syrran) och då drog vi och åt pizza ;) gott sörni ..
sen när vi kom hem till vallsta igen , så blev de film men jag var så trött så jag somnade i soffan , hahah !
så idag har jag sovit typ hela dagen , sov till 13.30 sen blev de äta lite mat och sedan göra klart i stallet . och efter de blev de en lång och skön dusch ..
sen gick jag till hellsen  en stund , innan han skulle göra sig klar och åka på tranan , så efter de gick jag och tog en cigg med fille , och hennes syster, så blev jag kvar där ett tag, kollade på paradise hotel åså , satt å snackade ett tag åså. sen tog vi en hejdå cigg också ;) haha !
så nu ligger jag framför tvn , läser lite bloggar åså , sen ligger jag å kollar på film också (grease 1) och äter chips och dricker trocadero ... :D myysigt de åh ..
näe nu ska jag ta å kolla lite på filmen =)


pusss /s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0