Onsdag

ja fan , veckorna går fort fort fort fram .. redan den 3 februari  nu..
Måndag; Var till skolan en sväng och pratade, sen vidare ner till Ann på butiken , och hälsade på lite, gosade lite med hennes lillvovve Nikita ;p så söööööööt ! köpte en kjol (Kaporal) och ett par jeans (blend) Sen blev de hemfärd vid 12.15,. Drog hem fixade klart hos hästarna , sen fick dom komma in tidigare , eftersom att de var - 20 grader ute.. sen blev de bara lugnt, Paradisehotel på kvällen sen sovdaax..
Tisdag; Vaknade, gick hem och släppte ut hästarna , sen vidare upp till stallet och jobbade, sen hem, mockade åt mina egna hästar, sen åkte jag upp till stallet och jobbade lite till , sen hem och då släppte jag in mina egna , . sen blev de lite mat med mamsen, sen åkte jag och min gullunge till bollnäs , hämtade upp Anton och vidare till Replokalen, sen hem och släckte och nattade hästarna, sen blev de Paradisehotel final och sedan sängen .. ..
Och ja idag, händer väl inte så mycket, .. är lycklig över att jag har ett vindskydd så att mina hästar iaf kan gå under nu när de snöar så innihelvete.. hahaha ! men inte så kallt idag iaf , bara -10 grader.. sköönt ! med lite "värme" hahaha !

Ajaa, hare bra.. nu ska jag mocka ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0