Onsdag !

Ja idag är de faktiskt onsdag. veckorna går fort fram.. men idag blir de inget jobb utan idag ska jag till Karin..
Får se om jag hinner ta en sväng ner till ann och säger hej innan jag tar bussen hem igen sen ,, Senare på efter middagen ska jag ta en ridtur :) Så härligt att bara få sitta där och drömma sig borta och bara vara ifred tillsammans med någon som ger en så mkt kärlek och då menar jag verkligen att de är helt underbaart att sitta där på hästryggen och bara ta de lugnt och lunka på ute i skogen där de är alldeles tyst , jag hör bara mina och hästens andetag, så himla underbaart .. jag kan inte tala om vad tacksam jag är över att ha er ..
Näe nu ska jag nog börja göra mig klar och sedan gå till bussen :) hejsvejs

Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0