livet är inte alltid enkelt ..

näe verkligen inte, de kommer stunder då de inte alls är enkelt och man verkligen inte alls vet vad man ska göra eller vart man ska ta vägen...
jag hatar dom stunderna när jag är som mest vilsen, vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen..
men det är som det är .. ¨

ajaa. idag har inte hänt mycket, klev upp gick ut till hästarna , släppte ut dom , mockade å sedan tog jag en promenad med titus och gomatic.. mysigt mysigt.. sedan hjälpte jag morfar å skotta av taket :p sedan hämtade vi traktorn och skottade lite inne i hagen för att titus kan knappt röra sig i hagen eftersom att de är en vinter med hur mycket snö som helst , så han har snö långt över magen, så de är lite svårt för honom att gåå .. :p så vi har skottat lite där och framför stallet och bakom :)
sen har jag övningskört lite idag också , känns som om jag borde ta mitt körkort snart, fyller ju 19 nu i mars , så de är dax snart, men jag har bara inte haft någon ork att plugga nå jävla körkort, uscha..
Men men ..
Nu ligger jag på soffan hos hellsen , ska väl snart gå ner till mamma och knäppa av lyset till mina kära sötnosar ...

Ha de bra
puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0