fredag och det betyder

HELG ! underbaart. jag behöver sooova sooova sova ! usch är förbannat trött..
Idag har de inte hänt mycket alls .. jag klev upp kl 07 .00 gick ner till mamma och släppte ut hästarna , sen somnade jag i någon timme , sen klev jag upp pratade med mamma , tog med vovvarna ut och sen mockade jag .. efter de tog jag en promenad upp till hjärtat, som inte var hemma .. men iallafall , så hoppade jag in i en dusch , och skulle sen knäppa på tvn , men då hade han lyssnat på musik före, så de var på typ högsta volym när tvn gick igång ,, fyfan ! höll på att bli dööv kändes de som .. men men ..
ska snart gå upp på macken , och handla lite cigg, sen hem och vänta på hjärtat som ska hämta upp mig , och sedan  vidare emot bollnäs och hämta upp DK, Anton och Jessika , för vi ska åka till gnarp ... dom har ju spelning där ikväll grabbarna (rockkarusellen) sen vet jag inte alls vad som händer. blir väl mys hemma framför en film antar jag ?

ajaa, nuska ajg gå och göra mig klar, dra borsten genom håret och sådär då .. haha

Puss /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0