tidigt.

Ja i morse blev de rätt tidigt , men vanfan sånt som händer ;-) hahaha !
Känner mig helt slut i kroppen just nu , och jag börjar också fundera på när min j*vla hosta så gå över :/
verkar inte som att den vill ge sig .. men men ..
Tog iaf en cigg med Karro innan jag åkte och jobbade, för hon skulle iaf till bussen och åka till skolan , satt å snackade lite med henne en stund , sen bar de av emot jobbet. när jag kom dit så var de inge folk där , så jag började fodra lite , sen satte jag mig och drack lite saft ;-) haha , och tog en bulle ;-) .. gott sörrni =)
Ajaa, är iaf klar där för en stund nu , så då åkte jag hem , och ut med vovvarna lite =) Sen funderar jag på att vila en stund , men inte sova ;o haha ! Sen blir de jobb frammåt 15-16 tiden igen ..

Ajaa, nu ska jag dra en sväng .. Hejsvejs

Pusss / s <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0