.

ja, helgen är snart över.
Fredag ; Jobbade på dagen, sen blev de fest hos fanny, men jag mådde så jävla dårligt så jag åkte hem runt 00.30 ..
Lördag; vaknade runt 07.00 gick upp till stallet, och de var då jävla långt att gå 1,5 km denna morgon, för jag var så innehelvetes bakfull .. när jag väl hade kommit fram till stallet, fodrade jag hästarna , och gick in i fikarummt och satt där å drack vatten ;p haha ! efter ca 30 min kom wiger och masserade min häst, =)
sen hem , träffade fanny & alex en sväng , och vi bestämde oss för att ha de lite mysigt på kvällen, så runt 16.30 gick vi och köpte 2 chipspåsar, en varsin tom&jerry påse, en stor glassförpackning och 2 drickor =)
men innan vi skulle kolla på film skulle jag upp till stallet, och släppa in ..
När de var klart åkte jag hem bytte kläder åså, sen gick jag till fanny och vi knäppte på Män som hatar kvinnor.
och åt seriöst tills man höll på att dö .. ;p haha ! senare gick vi ut och gick runt vallsta i mörkret , snackade lite åså , för de är ju så jävla annorlunda jämfört när jag och fanny var liten och sprang runt på vallsta på nätterna . =)
Sen bar de av hemmåt , somnade väl runt 00.00 =)

Söndag ; jaa, klev upp runt 07.00 liftade med ida upp till stallet idag =) fodrade hästarna , fikade lite mackor , sen släppte vi ut , mockade rent i stallet , sen bar de av hemmåt .. och nu sitter jag här , funderar på om jag ska lägga mig å sova någon timme =)
hihi ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0