åh :/

Ja , jag kan fan inte säga annat än åh.. :/
Jag känner mig så grymt hjälplös, så jävla less. så jävla besviken.
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, är så less å besviken samtidigt som jag är så jävla rädd för att jag ska misslyckas och halka tillbaks, för just nu är jag svag, slut på energi.. händer det, de jag tror kommer hända, då går jag under igen. för de kommer jag verkligen inte klara av, jag känner de redan nu, på bara en vecka så har allt blivit så mycket mycket sämre, jag har ingen engergi kvar, och är allmänt jävla slut. jag har ingen lust att hitta på något , ingenting .. fan uscha !
Jag tror att de var helt räätt att hämta hästen, de var som att de var bestämt liksom,
för på fredagen hämtade jag hem honom, kände liksom att vi passade ihop, och på lördag morgon fick jag reda på allt , och de kom verkligen som en chock fast än jag visste om rätt mycket av de. :/
men jag var inte förberdd på att just de där skulle hända..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0