Svart till Jessica igen !

Jessica för de första, varför kommeenterar du anonymt ?
jag förstår liksom inte ?
Näe jag ville inte bråka med dig , men jag kan inte annnat när du sitter å
ljuger !! och om du tycker att de är så jävla jobbigt att läsa , vafan läser du då för ?
du ska kommentera men du svarar ju helt jävla knasigt . !
ja visst de kanske är 3 veckor sedan , och soc ringer ju inte å berättar för mig vad du säger där ellerhur ?
jag läre ju lita på vad du säger, eftersom att du LOVADE med att du inte ljög , men de visar sig ju tydligt nu att du ljugit för mig ! och du tror och vill att folk ska lita på dig när du hela tiden ljuger ..  shiit jag fattar mig inte på dig längre Jessica
Vart faaaaaan är min gamla gamla moster Jessica ?! vart tog hon vägen , ? hon är helt jävla borta, och jag saknar henne , men hon kmr nog aldrig mer tillbaks ..
Men den nya Jessica ogillar jag .. jag tycker inte om människor som ljuger, och vill ändå att man ska lita på dom liksom ! usch , fyfan !

Kommentarer
Postat av: idamaria janson

alltså, varför pratar ni överhuvudtaget över internet...där ni fullständigt blottar alla i familjen...sluta med det.... det ni inte kan säga till varandra ansikte mot ansikte, kanske ni ska låta vara osagt...om man tycker att en människa är en skitstövel, kan man endast föregå med gott exempel och inte vara det!!! älskar dig sara...å jessica....å alla i familjen.....

2009-10-25 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0