svar på kommentar

jessica , jag kan inte svara till dig ! så jag får svara här !!
Sitt inte å säg till mig att du inte sagt saker , jag ångrar så förbannat att jag inte spelade in samtalet !
och ja men varför anmäler du mig inte då isf ?
får inte jag skriva vad jag tycker , att jag tycker att du inte borde ha barnen när du dricker ? får jag inte skriva så ?
om du hade varit ren Jessica så hade du inte brytt dig om vad jag skriver .. då hade du bara skitit i allt .. och suttit för dig själv å skrattat ..
och varför kommenterar du änns när du inte änns vet vad du ska skriva ?
ring ist då om du vill mig något ?!
tack å hej !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring??? Jag var hemma hos dig,då sa du nada!!! Jag HAR sagt NEJ till prover,men det är TRE veckor sen nu. Resterande TRE veckor har jag sagt...Ja,vad hatr jag sagt? Ingen som vet!Ingen som vet!

2009-10-16 @ 10:28:30
Postat av: Anonym

Ring??? Jag var hemma hos dig,då sa du nada!!! Jag HAR sagt NEJ till prover,men det är TRE veckor sen nu. Resterande TRE veckor har jag sagt...Ja,vad hatr jag sagt? Ingen som vet!Ingen som vet!

2009-10-16 @ 10:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0