lycklig .

åh dagen igår var nog den lyckligaste på länge, ska jag vara helt ärlig minns jag inte när jag kände mig så glad sist.
först så red jag min kära häst, och de gick så bra igår, å han var så pigg och kändes för en gångs skull riktigt bra, gemfört hur han har kännts tidigare liksom =) skit roligt, sen fick jag ett telefonsamtal som gjorde dagen så jävla bra. usch ..
inge mer orolighet på ett tag , ska bli skönt att slippa spy utav all orolighet som fanns i kroppen .. ååh så jävla skööönt !
Idag har iaf jag och mina söta kusiner jobbat i stallet, dom sov med mig igår och följde med mig och jobbade =)
mysigt .. så vi hade med ss varm oboy , mackor, saft, kakor o.s.v. =) började med att ge hästarna frukost , så drack vi lite varm oboy óch åt några kakor, sen var de dax för utsläpp , dom tog min häst ut , och jag tog dom andra =) ser lite roligt ut när dom kommer med stora varmblodet och går till hagen , men han är så jävla snäll å go så ! sen mockade vi , och fixade halm i alla boxarna , sen hämtade vi hö, och sopade , och gjorde i ordning till frukosten imorn bitti =)

Nu ikv har jag ätit pizza och umgåtts med karro =) jätte mysigt. men nu blir de lite städning , eller ja först ringa elin , sen städning , och efter de sooooooova ! =) imorn äre heeeelg ;p ;D

Hare bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0