Heeelg !

Ja nu har helgen varit , och den har varit slitsam ! ;p hahah
Fredag; tog de väl rätt lugnt , träffade Fille, Fanny å Alex en sväng , sen blev de kväller ,
Lördag ; Åkte upp till stallet vid 8 fixade i ordning allt , sprang hem, fixade till mig , tog tåget in till bollnäs, shoppade lite med fille , sen blev de tåget hem , vila en stund , sen upp till stallet å släppa in hästarna , sen blev de hem fixa till sig , gå på pizzerian å äta mat, sen hem till fanny för feest ! sen 22.28 tog vi tåget till ljusdal och gick där och köpte en kebabrulle , delade den med fille , sen fortsatte vi vårt drickande , runt 00.30 gick vi in på bandyn, satte oss på läktaren och inväntade allt folk , kl 01.30 började matchen , och den slutande 1-5 Ljusdal - Bollnäs
vi åkte med Göransson hem till kära vallsta, sen blev de sängen ganska fort,
Söndag; vaknade runt 08.00 för man ställde ju om klockan i natt. så då gick jag upp tvättade av mig lite , sen bar de av först emot macken för att köpa cigg, sen vidare upp till stallet och fixa i ordning allt .. hästarna var ju redan utsläppt ..
sen gick jag ner till macken och köpte mig en baugett och en festis ;p hahah ..
och idag vet jag inte riktigt vad som händer, vila en stund nu kanske ? blev ju inte så många timmars sömn inatt.

puss påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0