.

Trött som ett as, och så jävla less på allt .. orkar inte leva med ständig oro i kroppen , inte kunna sova lugnt , utan mardrommar om hur allt kommer se ut framåt .. orkar inte leva med att alltid få vänta på ett svar, och baara få gå runt och vänta å vänta och vara orolig !
Jag kan inte säga annat än att jag verkligen är orolig för att barnen måste tillbaks,..
Jag är ledsen Jessica, men barnen verkar verkligen inte må bra, så jag tror inte att de är så bra som du säger att de är ! jag tror inte att de är bra för barnen att kma tillbaks just nu ! och efter smsen jag fick utav dig igår , så tror jag verkligen inte alls att de är bra, för du beter dig verkligen som en jävla barnunge !
och visst anmäl mig då, för du har inget du kan anmäla mig för, för allt jag sagt är jag säker på att de är , annars ahr du ljugit för mig, för allt som har med "testerna" att göra var de du som berättade för mig , och är de så att du glömt bort att du berättat de, eller om du ljuger så att du glömmer bort vad du sakt de är inte upp till mig , utan upp till dig ! jag vet vad du sagt till mig, lika de med att du säger att du aldrig sagt att de är Majas fel, shit jag tror du blivit knäpp ! för när jag pratade med dig för ca 2 veckor sedan , var du så arg på Maja, du var så jävla förbannad, och du förstod inte hur man kunde tro på en 15 årig tjej ! så säg för fan inte nu när man börjar säga emot dig att du aldrig sagt något ! näe jag vet inte vad jag ska tro å säga längre, är så less.
känns som att allt börjar om igen , och de känns verkligen för jävligt !
tycker så jävla synd om Maja , som ska behöva stå ut med att vissa människor säger att hon hittat på allt , för de vet jag också att man hittar bara inte på en sån där sak, och något fel är de och de vet Jessica själv också !
Sen tycker jag grymt synd om Ottilia & Hilma som ska slitas i mellan, eftersom att dom också fått höra att de är "majas fel att dom inte får komma hem" och de är verkligen för jävligt att de ska behöva vara på det här viset ! fyyyfaaaan!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR INTE SAGT ATT DET ÄR MAJAS FEL! Men att hon sagt saker som inte är helt sann har jag sagt.Men jag har även sagt andra saker så läs rapporten å lägg av,annars kommer inte tjejerna att kunna bo hos er. Sök på social tjänstlagen så får du se vad som där står över placeringar! Tack och Godnatt

2009-10-13 @ 23:41:05
Postat av: Anonym

JAG HAR INTE SAGT ATT DET ÄR MAJAS FEL! Men att hon sagt saker som inte är helt sann har jag sagt.Men jag har även sagt andra saker så läs rapporten å lägg av,annars kommer inte tjejerna att kunna bo hos er. Sök på social tjänstlagen så får du se vad som där står över placeringar! Tack och Godnatt

2009-10-13 @ 23:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0